bipolar-2

تعداد بیماران دو قطبی بسیار زیاد میباشد و اگر ما سلامت روان را روی نمودار جهانی ببریم متوجه میشویم اکثریت در حالت ذهنی ناخوشایند میباشند. افسردگی اساسی به راحتی قابل تشخیص میباشد زیرا علائمی دارد که به شدت آشکار و قابل توجه است و اغلب با احساس بدبختی همراه است.

با این حال علائم اولیه حالات افسردگی مانیک از بیماری دوقطبی اغلب غیرقابل تشخیص میباشد. این یک واقعیت است که اختلال دوقطبی اغلب به دلایل مختلف نادیده گرفته میشوند مگر در شرایط حاد.

در ابتدا بیمار ممکن است بسیار خجالت و عداب بکشد تا بتواند واقعیت زندگی را بپذیرد. از طرف دیگر بسیاری از افراد هستند که قادر به درک علائم هشدار دهنده این اختلال نیستند.

گاهی برای افراد تحمل زندگی بسیار سخت میشود و اغلب احساس میکنند که زندگی و تحمل آن بسیار سخت و دشوار است. موارد بسیار زیادی وجود دارد که فرد از لحاظ ذهنی و جسمی بسار آسیب پذیر میشود و به خودش صدمه میزند و اگر این حالات به کررات اتفاق بیافتد فرد در واقع یک دعوت نامه برای افسردگی فرستاده است.

صرف نظر از علت یا علل این بیماری باید در اسرع وقت به دنبال کمک حرفه ای باشید تا از این بیماری خلاص شوید.

5 عارضه معمول بیماری دوقطبی:

اگر شما خود را با این 5 علامت همراه میدانید حتما باید به یک روانشناس و یا یک روانپزشک مراجعه کنید تا متخصص روان برای  درمان شما یک طرح درمانی مناسب به کار ببرد.